Project omschrijving

Gashouder – Hillsong Christmas Eve 2019

Projectdetails

De Kerstnachtdienst van Hillsong Amsterdam, Rotterdam en Brussel. Drie uitverkochte services in de Gashouder in Amsterdam.

Een samenwerking waarin Hillsong vrijwilligers en professionals samen werken op alle vlakken om zo met elkaar een mooie productie neer te zetten. Een programma met een groot koor, live worship, dans en video om de kerst boodschap te vertellen namens Hillsong Church Nederland.

Door het gebruik van een curved ledscherm en veel licht in de zaal, zorgen we voor een ultieme beleving voor de bezoekers. In de aanloop naar dit project is er veel tijd gestoken in de voorbereiding. Naast het ontwerp van de technische productie, zijn er meerdere rehearsal- en trainingsdagen geweest met de vrijwilligers van Hillsong. Een goed voorbereide dag om binnen het korte tijdsbestek het evenement op te bouwen, uit te voeren en af te breken.